Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej w Banku Spółdzielczym w Prabutach. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Cenisz swój czas, niezależność i mobilność?
Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia: – dostęp do rachunków, – przegląd sald i historii operacji na rachunkach, – wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US, – wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR, – wykonywanie przelewów Split Payment, – wykonywanie przelewów predefiniowanych, – obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat, – obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat, – mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push. – odbieranie wiadomości – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push, – logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Polityka prywatności
Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
pamięci,
komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
informacji o lokalizacji,
aparatu fotograficznego,
danych kontaktów.
Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.bsprabuty.pl