Aktualności

partnerstwo w biznesie

Partnerstwo w Biznesie to cykl bezpłatnych szkoleń, które przygotowaliśmy z Polską Fundacją Przedsiębiorczości dla klientów biznesowych  – mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz pracowników Banków Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA.  

Uczestnicy szkoleń otrzymają nie tylko teoretyczną, ale również praktyczną wiedzę od ekspertów i specjalistów, którzy są również przedsiębiorcami.

https://www.facebook.com/events/419930973244859/

  • 16.02, godz. 9.00-11.00 Polski Ład – niezbędnik dla przedsiębiorców: informacja na FB: https://www.facebook.com/events/1363022694144960/
  • 23.02, godz. 9.00-11.00 Dziedziczenie firmy: informacja na FB: https://www.facebook.com/events/628234741768088/
  • 02.03, godz. 9.00-11.00 Sukcesja w przedsiębiorstwach z sektora rolniczego: informacja na FB: https://www.facebook.com/events/425123666074629/
  • 09.03, godz. 9.00-11.00 Cyberbezpieczeństwo – dla Ciebie i Twojej firmy: informacja na FB: https://www.facebook.com/events/238982721754914/
  • JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIACH?

    By wziąć udział w szkoleniu wystarczy zarejestrować się na stronie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości https://szkolenia.pfp.com.pl/, na której są już dostępne zapisy na szkolenia.

    Serdecznie zachęcamy do przekazywania informacji o panelach eksperckich klientom biznesowym Banków Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA. Poniżej udostępniamy komplet materiałów do wykorzystania w bankowości internetowej i innych kanałach komunikacji.

    Przekazując informacje o szkoleniach do Klientów wpieramy ich w zdobyciu kompetencji i praktycznej wiedzy, działamy zgodnie z naszą strategią, jesteśmy solidnym partnerem finansowym wspierający społeczności lokalne w realizacji ich celów, marzeń i ambicji. Sukcesem tego projektu będzie liczba klientów, którzy skorzystają z tych szkoleń.

    Program Dobry Start – wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny

    Kogo dotyczy

    Możesz raz w roku otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dziecka, bez względu na dochód rodziny, jeśli jesteś rodzicem ucznia:

    Kto może złożyć wniosek o świadczenie przez bankowość elektroniczną

    Co zrobić, aby otrzymać wsparcie

    Aby otrzymać wsparcie, złóż wniosek przez bankowość elektroniczną

    Jak złożyć wniosek

    Wniosek możesz złożyć wyłącznie drogą elektroniczną.

    Ważne

    Jeśli złożysz wniosek za pomocą bankowości elektronicznej, to ZUS sprawdzi, czy masz profil na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli w systemie informatycznym ZUS, za pośrednictwem którego można załatwiać sprawy w ZUS przez internet – bez wychodzenia z domu. Jeśli nie – Zakład założy Ci taki profil [1]. Potwierdzenie założenia profilu otrzymasz na adres e-mail, który podasz we wniosku. Natomiast na numer telefonu z wniosku otrzymasz jednorazowe hasło, które musisz zmienić przy pierwszym logowaniu do PUE ZUS.

    Jak otrzymasz potwierdzenie złożenia wniosku

    Jeśli złożyłeś wniosek przez bankowość elektroniczną, to urzędowe poświadczenie odbioru (UPO) otrzymasz na adres e-mail podany we wniosku. Wiadomość zostanie wysłana z adresu noreply@zus.pl.  

    Kiedy złożyć wniosek

    Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r.

    Jakie wsparcie otrzymasz

    Program Dobry Start to 300 zł na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Pieniądze otrzymasz na rachunek bankowy, który wskażesz we wniosku. Świadczenie z programu Dobry Start jest zwolnione z opodatkowania. Nie podlega też egzekucji, więc komornik nie może zająć tych środków.

    Kiedy otrzymasz wsparcie

    Jeśli złożysz wniosek do końca sierpnia, pieniądze otrzymasz najpóźniej 30 września 2021 r.

    Jeśli wniosek złożysz później, ZUS wypłaci świadczenie w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku wraz z dokumentami.

    Gdzie znajdziesz informacje o wniosku złożonym przez bankowość elektroniczną

    Wszystkie informacje na temat wniosku i jego obsługi znajdziesz na portalu PUE ZUS (status obsługi wniosku, szczegółowe informacje dot. świadczenia w kontekście dziecka, którego dotyczył wniosek) – zaloguj się na swój profil na portalu PUE ZUS i przejdź do zakładki [Dobry start] – [Szczegóły Twoich wniosków].

    Jak otrzymasz informację o przyznaniu świadczenia

    Informację o przyznaniu świadczenia znajdziesz w skrzynce odbiorczej na Twoim profilu na PUE ZUS.

    Jeśli świadczenie Ci nie przysługuje, ZUS wyda decyzję odmowną w Twojej sprawie. Decyzję otrzymasz elektronicznie na PUE ZUS.

    Jeśli złożysz wniosek przez bankowość elektroniczną i chcesz:

    Ważne

    Na portalu PUE ZUS znajdzie się cała korespondencja z ZUS w sprawie Twojego wniosku o świadczenie 300+ (wezwanie do uzupełnienia wniosku lub załączników, informacja o przyznaniu świadczenia, decyzja odmawiająca przyznania świadczenia).

    Gdzie otrzymasz pomoc

    Podstawa prawna

    [1] § 13. ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start”


    Godziny otwarcia Banku
    Siedziba Banku Spółdzielczego w Prabutach
    pon-pt
    sobota
    niedziela
    08:05 - 15:50
    nieczynne
    nieczynne
    Nasza oferta:
    O banku:
    Inne: