Bankomat / wpłatomat

Aktywuj usługę „Mój Rachunek” w bankomatach i korzystaj z nowych usług!
Bank Spółdzielczy w Prabutach wdrożył w bankomatach nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo
korzystać. Są to wpłaty bezpośrednio na rachunek, smart karta czy smart wypłaty lub wypłata BLIK.
Nowe usługi dostępne są we wpłatomacie przy ulicy Kwidzyńskiej 3 w Prabutach
Żeby korzystać z nowych usług trzeba aktywować usługę „Mój Rachunek” w bankomacie. Opcję
uruchamia się samodzielnie i jednorazowo lub użyć smart karty dostępnej w aplikacji mobilnej naszego
banku.
Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?

  1. Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.
  2. Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”
  3. Wybieramy opcję AKTYWUJ MÓJ RACHUNEK
  4. System poprosi o ustalenie dodatkowego hasła/pinu do rachunku (ilość wymaganych znaków jest podana w informacji w górnej części ekranu bankomatu). Hasło to, podobnie jak PIN do karty, nie powinno być udostępnianie nikomu na zewnątrz.
  5. Po dwukrotnym wprowadzeniu hasła do rachunku należy wybrać „Akceptuj”.
    Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego banku dostępne są wszystkie usługi banku w bankomacie/wpłatomacie.

Zachęcamy do korzystania z nowych usług.

Przedsiębiorcy zainteresowani usługa wpłat utargów bezpośrednio w urządzeniu wielofunkcyjnym zachęcamy do kontaktu z bankiem.

Instrukcja w wersji graficznej


Godziny otwarcia Banku
Siedziba Banku Spółdzielczego w Prabutach
pon-pt
sobota
niedziela
08:05 - 15:50
nieczynne
nieczynne
Nasza oferta:
O banku:
Inne: