Bankomat / wpłatomat
Aktywuj usługę „Mój Rachunek” w bankomatach i korzystaj z nowych usług!
Bank Spółdzielczy w Prabutach wdrożył w bankomatach nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo
korzystać. Są to wpłaty bezpośrednio na rachunek, smart karta czy smart wypłaty lub wypłata BLIK.
Nowe usługi dostępne są we wpłatomacie przy ulicy Kwidzyńskiej 3 w Prabutach
Żeby korzystać z nowych usług trzeba aktywować usługę „Mój Rachunek” w bankomacie. Opcję
uruchamia się samodzielnie i jednorazowo lub użyć smart karty dostępnej w aplikacji mobilnej naszego
banku.
Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?
Zachęcamy do korzystania z nowych usług.
Przedsiębiorcy zainteresowani usługa wpłat utargów bezpośrednio w urządzeniu wielofunkcyjnym zachęcamy do kontaktu z bankiem.